here we gooooooooooooooooooooooo

Nu är julen äntligen över och nu drar jag till där musik spelar och dansar bort mina bekymmer (för extra kalorier har jag inga, jag hatar julmat!)
Å nykter giiiivetviiis! men har redan fått kommentarer men jag ska visa dem, jag kommer lätt ha roligaste och lätt vara piggast imorgon, och hanna också :D
Berättade den stora nyheten för min familj att jag är... N.A.H (non alcolholic) och de tog nyheterna relativt bra, men fick mina frågor, men äsch vad gör det, jag är kung ;-)

Ikväll ska ja dansa och glömma bort allt som handlar om blöjor, skrik och joooooobbiga X!



vi ses i (din) dimman

Kommentarer
Postat av: Veronika

Go for it!! Du är coolast ;)

2010-12-25 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0