Nu drar jag igång.

Mitt första officialla inlägg, då kanske jag ska skriva något häftigt, uppmärksamhetväckande?

nej, jag hoppar det. Tänkte iaf prata lite om min blogg och vad den kommer att innehålla, eller?
för att gör det enkelt; jag dricker inte (oj, jag kan läsa dina tankar härifrån "shit vad tråkigt" eller "nej, denna blogg tänker jag inte följa") och jag kommer ha det lika, (läs betydligt mer) roligt som er! Jag kommer göra (nykter) som ni gör när ni är fulla, dvs jag kommer göra bort mig precis lika mkt som er! Det kan verka löjligt, vem skulle göra det? ja, då frågar jag er, vem skulle frivillig skämma ut sig, dansa på ett bord, skrika ut från en bil etc? ja. alla fulla och jag!


följ min blogg å läs om alla mina äventyr.
har pågått ett tag nu men nu har jag beslutat mig att göra en blogg om mitt liv. inte bara mitt liv som nykter.
imorgon ska jag på fest med några arbetskamrater och sen ska vi ut å daaaaansa! jag kommer dansa bäst, för jag är nykter. och om jag gör bort mig så .. ja det får vara så då. jag skulle aldrig göra något jag ångrar!

(skulle btw behöva hjälp med att pigga upp min blogg, hade varit trevlig. lägga in bilder etc.

aja.. ni som följer min blogg kommer få ett gott nöje

enjoy!

Kommentarer
Postat av: Linda H (syrrans kompis alltså)

Vilket bra beslut! Ska bli kul att följa bloggen! Kram.

2010-11-06 @ 11:15:13
Postat av: Anonym

måste verkligen hålla med. Man har fan så mycket roligare nykter, man kommer ihåg allt som händer, styr "själv" vad man gör och dessutomn slipper man va bakis! tummen upp för denna blogg! :)

2010-11-06 @ 16:46:37
Postat av: Anonym

Fast jag tycker att det är du som drar alla "fulla" över en kant nu, på hur fulla beter sig och vad dom tycker om nyktra, mer än en "full" person skulle dra en nykter person, som du över, en kant.

Har faktiskt aldrig hört någon tycka en nykterist är tråkig om jag ska vara ärlig.

Känns nästan mer som om det är du som tycker det är tråkigt med nykterister som måste övertyga sig så många gånger om motsatsen :)

2010-11-15 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0