Är jag en cheerleader?

Det vet jag inte ens själv!

Eftersom jag inte alls hade tid att blogga igår, eftersom jag gosade med jorden gulligaste ungar, som jag dessutom kände var viktigare, så tänker jag ta en uppdatering nu istället.

Gårdagen gjorde jag ett maxtest! Och ja, jag var nöjd... i en halvtimme tills Örjan 40 + hoppade upp på rullbandet och sprang minst dubbel så långt som mig! HAde lägre puls, och lägre på borgskalan än vad jag hade på samma hastighet! Så då var jag, tjej på 25 år lagomt less.
Min kondition ska bli bättre!

Tror ni saken blev bättre idag när vi skulle springa lågintensivt i tio minuter och min pluls stiger till 90 % av max? När det ska ligga på 65-75%!!!? Nej, skamligt. så himla käääääst! Jag måste skräpa mig.
Som tröst på detta köpte jag cola och godis...
... ni förstår va?

Nu sitter jag i biblioteket och pluggar... som ni ser :)
Hem, tvätta, duscha, äta plugga.. dö. Eller sova. Vi får se.

Jag är peppad tills på fredag (detta går i vågor, ibland vill jag inte alls, men sån är jag). Temat är Harem för de som inte visste och alla är bjudna. Men nu bör vara utklädda! För annars är ni inte lika bra som mig, vilket är omöjligt iofs, men om ni ska ha en ärlig chans så klär ni ut er :)


Ja, nu ska ja sluta..
men som slutsats... vill ni veta vad er maxpuls ligger på... testa att springa från brevbäraren!
tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh, nej bägge två är inte mina barn :-) Hon med kort hår, Flisan är min dotter, och tjejen med lite längre hår, Vilda är Flisans kusin som vi hälsade på i helgen :-)



Däremot vet jag vad du menar, har två småsyskon som ttivas och aldrig är sams. Måste vara en syskongen det där :P



Fin blogg du har! :-)



Kramar!

2011-04-12 @ 20:15:31
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha ja men det är så lätt hänt att man inte riktigt hänger med i svängarna ;-) hehe. Kram!

2011-04-12 @ 20:43:17
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0