Bajs i farstun..

Min son är ett geni! Måste han ha ärvt från sin far.

Vi har varit i Fyrås hela påsken, och bara varit ute och gottat oss, eller jag har ju tentapluggat (som hat gett mig ett pris, klarade tentan. tackar som frågar).
Men åter tillbaka till fyrås. Solen sken och barnen lekte, bland annat i bäcken, näcken. De inser att det är kallt och skriker på mig så jag får ta in dem och byta kläder på dem, men tror ni inte att de är där igen!? Kloka barn!
Men ni ska inte tro det är det galnaste han han gjorde, nej då! Han vill göra sin mamma stolt och var så ekologisk man kan bli, så han bajsade i rabatten,och inte bara en gång, utan TVÅ!
Jag ser honom stå med fötterna på bron och putar med rumpan över kanten, och sedan bajsar han. För honom är det fullt normalt!
Tror jag ska skaffa hus med utedass! nice!

Idag har jag en rätt soft dag. Gjort tenta idag och det känns som om jag klarade den, men man vet aldrig. Sedan har vi suttit och försökt (du läste försökt va?) plugga till tentan som är imorgon. Gick sådär! Pratar om homsexualite iställt, betydligt trevligare :)
Var riktigt nervös för tentan imorgon förut men nu är jag lugn. inte för att jag kan den, utan precis raka motsatsen, eftersom jag kommer inte klara den iaf... nu är jag inte negativ, inte alls. Utan jag är realist. Men jag ska gå dit och dra lärdom av mina misstag.

På fredag får jag LOV! Eller ledig till torsdagen efter men det är ju typ lov! Då ska ja mysa med mina barn och mina två hundar som kommer bo hos mig :) Barnen kommer dock inte för ens på lördag så jag är själv med de fyrbenta hela fredagan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0