Byter sex mot fimp!

Äckliga vandrande askkoppar som väntar på en förtidig död!

Haft en skön dag idag! Två barn lekte näcken i bäcken och själv har man fått lite skolarbete gjort. Dock så glömde jag laddare till min dator så nu sitter jag på mammas.

Dagens inlägg ska faktiskt ägna sig åt något jag verkligen avskyr! Nämlig cigratter, folk som röker cigaretter och fimpar! Jag tycker det är äckligt och oansvarigt att röka. Visst så kanske inte alla rökare fimpar överallt, men BRA många gör det. bland annat vid lekparker där barn (läs; mina) plockar upp och stolt ska visa sina mödrar (jag).
Killar som röker visar upp en sida som är oansvarig, äcklig och väntar på en förtidig död!
Hur ska vi lösa problemet? Jag har idéen!
Vi byter cigretter mot något som är betydligt mycke hälsosammare. Vad kan nu detta vara? Jo sex! Samlag! göka! you name it!
hur kommer jag in i bilden? Ja, det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: erika

håller med!!! Ännu äckligare med folk som röker i närhet av barnen!! Det borde vara höga böter på det...

2011-04-23 @ 20:30:48
Postat av: emma

Absolut! Finns ju lagar om annat trams, så varför inte?

2011-04-24 @ 11:16:53
URL: http://emmasofiewiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0