Du är en rätt kass vän, ska du veta!

Det  var en riktigt lyckad kväll igår!
Utklädnader, nya piercingar blev plaserade och mycket skratt! Så glad att till och med Hanna och Erika kom upp för att träffa mig! uppskattas mkt!
Ett "mindre" missöda hände dock! Men jag har lärt mig av mitt misstag, och från och med nu ska jag sluta att vara så otroligt godtrogen! Sjukt besviken.
För övrigt så var det kanon! Fick till och med gå ut och dansa med Andreas och Odd. Lovely!

Sedan måste jag säga att denna dag var inte alls lika bra! Fick ett rejält bakslag som jag fortfarande inte har rest mig ifrån.
Härliga Erika med barn kom idag och det glädje mig iaf! Jätte kul att träffa de små liven :) Fick plocka Erikas ögonbryn och lägga en smickrande make up för hon skulle på 10 års träff med hennes gamla klass. Hoppas hon får det trevligt.

men åter till det där tråkiga.
Jag är så sjukt sårad att jag inte blev bjuden till grillningen ikväll, för jag kan ärligt inte komma på vad jag har gjort för fel? Jag är helt utesluten från er vännerskrets uppenbarligen, men en ärlig förklaring skulle verkligen uppskattas.  Skitvänner och deras skitpojkvänner!!! ( läs i singularis)


SKa iaf tacka alla igår för en otroligt trevlig kväll!!! :) :) Nu känns det bra att fylla 20. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0