Falsk-födelsedag!

Idag ska jag ha födelsedagsfest och då ska det vara temat Harem, som jag säkert redan har nämnt!
Är dock inte så pepp. Fick elräkning på 700 spänn idag! Kan inte för mitt liv förstå hur den kan ligga på så mkt när jag knappt är hemma?! Har ruggigt gamal kyl och frys, men det är ju inte min uppgift att byta den, hoppas den går sönder snart så jag får en energisnål variant sedan!

Idag har jag barnen iaf, för Kim ska skruva i bilen. Vi ska snart hoppa i badet och sedan ska minsteman sova. Väntar på att Hanna ska komma, hon sa tolv så det blir nog runt två någon gång. Hoppas kim är klar då så vi kan åka på några loppmarknader och kolla om jag hittar något fint till mig och barnen.

Vet iaf vad jag önskar mig i födelsedagspresent nu! En pulsklocka och träningskläder inkl tränings bh. Så ett presentkort på typ Stadium vore inte helt galet! :)

Nej, nu badar kidsen i handfatet så måste väl göra något åt det.

Vi ses ikväll i dimman!
Adios!

p.s Jag är den ultimata utklädnaden!! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis! Ha det bra idag. Snart åker vi. Vi ses ikväll!

2011-04-15 @ 12:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0