Käre bloggläsare!

Idag blir det en häktisk dag från början till slut så jag kommer inte kunna blogga något idag, så jag tänkte ta det nu. Det har inte hänt så mkt nu från morgonen eftersom jag har bara sovit! Drömde väldigt trevliga drömmar dock!
Ibland undrar jag vilka drömmar som är värst egentligen? Mardrömmar eller drömmar man önskar skulle gå i uppfyllelse? För hur surt är det inte att vakna upp från en dröm där man just har vunnit 10.000000 kr?

Aja, dagen schema;
  • Träning på Stepin; Kondition och rörlighet
  • Gym på skolan
  • Buss till torvalla, försöka få i sig någon mat där
  • Jobba från 12:45 till 21:15 med hopp om en rast så jag kan få i mig middag
  • Hem! <3
  • Sova! <3<3
Insåg precis att jag har inte uppdaterat min träningsdagbok! Skit och blä!! Måste göra det typ nu..



Dagens kloka ord; Om du får möjlighet till att sova... gör det! (men är inte särskilt klok när man är nyvaken, vilket jag inte är men trött är jag!)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja man kan ju undra vilken av drömmarna som är värst att vakna upp från. Att drömma en dröm man vill ska hända och sedan upptäcker att det just bara va en dröm är en riktig besvikelse :P



Jag går Undersköterkseutbildning på 1,5 år, har just haf praktik i 4 veckor på våedcentralen i Vara och jag vill verkligen inte sluta, trivs så jäkla bra där.



Kram!

2011-04-13 @ 20:08:33
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0