Tråkiga, tråkiga söndag...


Blev faster igår för andra gången. Ser fram emot och se det lilla livet. Idag har det inte skett så mkt i mitt oroligt intressanta liv. Tog sovmorgon trots att mina barn var uppe runt sex. När jag väl klev upp, runt tio så var det chips över hela lägenheten. Men det är något jag får ta när jag sover :P.
Sedan har vi varit ute och lekt. Skönt att snön är borta så barnen inte blir så blöta och kalla när de är ute. Vi gjorde sandslott och letade skatter! och vi fann några ! "Det som försvinner i snö, kommer fram i tö".
Sedan gick vi till skogen och plockade lite påskris, ska göra fint på ballkongen med lite fjädrar och eventuellt lite ägg. Tänkte måla ägg med milo efter vi har ätit färdigt.
Sedan ska kim komma och passa barnen så att jag får gå ut och springa lite. Får se hur långt jag hinner innan jag får håll eller inte kan andas. Jag är pinsamt dålig kondis och det är INTE OKEJ när man går idrottsvetenskap. Haha!
Ska även träna på de olika övningarna som vi ska kunna tills den praktiska tentan, skulle helst vilja haft någon att träna på. För min största svaghet är att jag inte kan förklara och lära ut olika rörelser och övningar.. :(

Ska försöka ordna någon middag nu, men jag har ingen lust. Allt är så ledsamt idag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0