Cheer for love!

Andra dagen utan koffein och jag har fortfarande en fruktansvärd huvudvärk!
Ikväll Mr. så då blir det kanske lite ordning på mitt huvud! Blir första gången han träffar barnen så det blir lite speciellt. men det ska nog gå bra. Jag har förberett M. Han säger att han får vara här så länge han tar med honom på badhuset! haha, lättköpta barn! :)

Idag ska jag först å främst komma ur min pyjamas, gå en promenad med barn och hund och sedan städa, fixa lunch och lägga barn. Sedan måste jag väg och handla inför helgen. Har mina idéer på vad vi ska äta=)

Var förresten på ledarmöte igår och det var skoj. Ska börja leda 5-6åringar i cheerleading, så känner ni några barn i den åldern så sprid ryktet, även äldre barn är också välkommna! Bara att höra av er till mig i så fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0