goo morgon goo morgon!

vem har inte tänkte "jag sover feeeeem minuter till" och sedan snooza och har sedan vaknat upp 1 sekund senare av att klockan ringer, igen? Vad gör det för skillnad? snooza måste vara världens sämsta uppfinning! Egentligen lika bra att kliva upp direkt, för jag menar, vad gör det för skillnad när jag ändå känner mig MER trött efter jag har snooza en miljard gånger?

idag snooza jag en gång och det är grymt bra. käkar frukost nu med minsta grabben och ska snart väcka den andre.

Idag blir det jobb 7-15.30 och sedan står det inge på schema förutom laga middag, blir så roligt som korvstroganoff idag. Någon som vill leka efter middagen? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0