Koffein!

Jag har inte druckit Coca cola på några dagar, och sist jag drack te var igår vid två tiden, ja ett dygn sedan. Detta är väl inget kan man tycka men det är bra! Ska testa vara utan koffein hela helgen, försöka...!
Får man ont i huvudet när man vänjer sig av med något? Grejen är ju att jag hade ont i huvudet innan jag bestämde mig för att sluta med te!

Fick höra av min vän att te kan framkalla ångest, och det kan jag ju vara utan!

Idag ska jag laga superenkel middag, pytt i panna och sedan ska jag på ledarmöte. Ikväll ska ja försöka komma i säng i tid för imorgon måste jag städa! Har städat hela veckan men imorgon måste jag dammsuga och skura golven, det var typ en månad sedan, typ. Blir mkt skit med skitiga ungar och hårig hund!

Har nu tagit en tablett för huvudet, vilket jag bara gör i absolut sista hand. Kan inte ens skriva för jag har så ont. Gud vad jag gnäller!

Nej, nu ska jag sluta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0