Lammkött och white trash!

Jag är lite chockad att detta inte har tagit hårdare på mig än vad jag hade trott. Kan det vara för att jag är van?
Nej, jag tror det är av den enkla anledningen att jag tänker inte påverkas!
Har tre kvällar framför mig med tre olika fester, med början idag. Varför hänga läpp? Har hört det ska vara lammkött på festen! - Jag är inte ett dugg missnöjd att vara singel =)

Värre blir det nog när sanningen kommer springandes och biter mig i arslet, det lär göra ont, men tills dess tänker jag leva livet, för vem vet, jag kanske har gått vidare redan nu? =)

älskar förresten att vara jag! Idag har jag blivit bjuden både på lunch OCH fika, av två olika grabbar. Men tyvärr så är  jag inte intresserad, ska vara singel nu! och så är ena av dem en white trash slampa Så tyvärr.... ;-)

Nej, nu ska ja köra turbo till frösön för fest #1 =) Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0