Livet kan verkligen vara fantastisk emellanåt!

Fick sluta tidigare idag på jobbet idag så då tänkte jag ta en powerwalk, men blev sjuk rastlös (vill ha någon att gå med ju!) så jag började springa istället, och fick då en riktigt bra uppvärmning för sedan pumpade jag ordentligt. Var skakis i benen sen kan jag lova.
Städade lägenheten och gick sedan och handlade och har nu ordnat fisksoppa med vitlöksaioli med varmt bröd. Måste passa på när jag inte har barnen.

Ikväll blir det soft, grymt och helt fantastiskt! ;)

konstigt vad bra jag mår nu! Vad är det som har hänt?                                     jag har min aning dock.....








Det är jobbigt när maten är så god att man måste ta mer
trots man är stoppmätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0