Mys och busshelveten!

En hektisk helg har tillbringas på bland annat djungelhuset och i badkaret. Att känslorna hoppar upp och ned är inget konstigt när man ägnar den mesta tiden åt två bustroll.

Ja, det är väl en kort beskrivning av min helg. Finfrämmande kom i fredags och han fick bekanta sig med barnen och hunden. Blev visst väldigt Tjenis med Sirre. Undra vad hunden har för baktankar?
Med barnen var det lite svårare. Det är ju M som är herren i huset här. ;)
Lördagen var en mysdag från början, kom inte iväg till djungelhuset för ens kl tolv så lilleman hann somna så M fick leka själv med oss. Nöjd var väl han !
Sedan var hemgången ett rent helvete, så nu måste jag gnälla lite! Bussarna här i Östersund är helt värdelösa! Av många orsaker, men största orsaken var väl att det går en buss i timmen! Löningslördag och en triljon barnvagnar som skulle åka buss. Jag blev så sjukt less att jag ringa Bosse och bad han snällt om skjuts! och japps han var en ängel och skjutsade hem mig och barnen. =0)
Lördagsmys, och mer än så behövs inte nämnas. =)

Idag har vi varit ute och lekt och bara tagit det lugnt.

Nu har Fin åkt hem och jag kollar på bolibompa med mina prinsar. =)
Ska duscha och göra mig ordning för morgondagen och lägga mig i tid.

Imorgon börjar skolan! <3







och förresten; du är godkänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0