Östersund suger!

Ja, som rubriken säger. Östersund suger! Händer inte ett jota! och visst "saker blir vad man gör det till" men hur ofta försöker jag inte dra ihop folk och hitta på kul saker, utan att det sker ett enda äventyr. Sedan åker jag till Göteborg och får mitt livs äventyr. Kanske har med sällskapet att göra, men sedan även platsen!

Jag ska flytta till göteborg, helst igår!

Jobbar en vecka till nu och sedan är jag ledig i två veckor. Tänkte beställa sol så ska jag glassa med barnen en vecka och kanske, som vanligt inte, åka till Umeå helgen där. Jag vet inte om vi skulle till Edsbyn. tydligen så måste jag välja som om jag vore ett litet barn! klart som tusan jag vill ha allt!

Nej, men tillbaka till verkligheten.

Idag har jag ätit förbannat god middag, som Moi, Emma Wiberg har lagat och sedan hämtat bästaste John på busstationen. Han var i djup chock att jag hade körkort och gratulerade mig så hjärtligt. Si sådär 3 år i efterskott. Men han är en karl, vad ska man förvänta sig?
Sedan handlade vi gott och åkte hem och hade det gott och nu har vi fortfarande gott framför en bra film.

Kommentarer
Postat av: DIn mamma

Din mamma kan bo i östersund din fitta.

2012-02-21 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0