vilket spektakel!

Jobbiga med min vän Sebastian är att ger jag honom en utmaning, så tar han sig an den och inte bara med det; han ger mig en också. Det började med lätt strippning, och slutade med ballongdansen!


För att göra en kort historia lång, så började allt så här...

Jag var på en fest ute i askim(?) men kände att stan drog lite mer så jag ringde Sebastian och tänkte fråga om lift, men då visade det sig att han hade blivit stoppad av polisen(1)pga ett trasigt baklyse. Så jag fick leta mig en buss och en spårvagn in till stan, trodde jag! Det var mörkt ute och jag var säkert att jag skulle hamna på ett ställe som heter Brunsparken, men jag kände inte igen mig. Visade sig ganska snabbt att jag var på något ställe som hette majorna.(2) Kul. Som om jag inte var nog irriterad! Men jag hittade fram till slut.

Jag och Sebb letade i city efter en glödlampa till bilen men den fanns verkligen ingenstans!(3) Vi visste då att vi var illa tvugna att vänta till morgondagen eftersom Sebb hade fått körförbud tills lampan var bytt! För att fördriva tiden så började vi utmana varandra, så som jag nämnde tidigare så började det med att Sebb strippade längst avenyn, och sedan spårade det ut...

Jag hade köpte mig en vattenpistol som jag skulle använda på alla killar som stötte på mig, men kände för att kissa på ullivi (4) istället med den =) Framåt morgontimmarna lyckades jag faktiskt skjuta ner en kille =) men vi kommer fram tills dess strax.
Efter Sebb avklädning (5)så var det min tur. Vi valde ett pasande ställe, göteborgs konstmuseeum och där skulle jag tydligen då moona! För er som inte vet vad det är så är det att dra ned byxan baktill och visa mina kära bakdel. Så det gjorde jag. (6)
Därefter gjorde Sebb en mindre smickrande gest vid namn helikoptern,(7) dessvärre finns det inga bildbevis på detta, men jag lovar att det har hänt!

Nu var vi sjukt taggade på att göra något galet, så vi tänkte "aaah! Ballongdansen" men var finner man ballonger kl två på natten? Vi letade inte särskilt mycket utan kom på den genialla idéen att vi skulle köpa kondomer och blåsa upp. Kul diskussion vi fick på 7ELEVEN när vi bad om de allra största =)
Dessa skulle vi då blåsa upp, vidrigt! Fick glidmedel runt munnen,(8) vilket jag inte gillar! Typiskt något man göra ofta, eller hur? ;P

Händer sjukt mkt saker denna kväll så jag tänkte sammanfatta resten lite hastigt. Vi klättrade upp på statyer, hittade fyllos, gjorde ballongdansen vid hamnen och sprutade ner folk.
Framåt sextiden satt vi på ett dygnetrunt cafe och käkade lite frulle. eller ja, sebb gjorde och jag gjorde ett förbannat bra försök!
Sedan tåg vi spårvagnen ut till hisingen för där skulle det tydligen finnas mackar som kanske, bara kanske hade en glödlampa. men vad fan... vi hade ju tiden!
väl framme till dessa två mackor var de stängda så vi väntade .... igen. men när de öppnade, trodde ni hade lampan då? neeee! klart som korvspad att de inte hade det!
Vid det här laget var jag trött, hungrig, less och varm! Ville bara sooooova!

kl tio öppnade biltema och vi hittade lampan! tåg spårvagnen till bilen, fixade detta och åkte sedan hem! Eller ja, jag åkte ju inte hem. min resa slutade inte där, men det är något som inte kommer hamna i min blogg.

Bildbevis, på endel av sakerna vi gjorde;








Helt slut efter en lång natt!

Sista natten i götet spenderade jag i skene med lite bad och långa samtal.

nu är jag hemma igen med mina två mekaniker.


Innan kvällen var över hade mina spruckna byxor spruckit ännu mer :(




Kommentarer
Postat av: Sebb

Den sjukaste, roligate och lääängsta natten jag varit med om. Vi borde ändå ha varit lite modigare och visat hud plus letat efter större publik =) Tänk att en jävla glödlampa kan leda till dessa tokigheter... Om det nu blir mer spex kanske i Östersund då måste vi passera den höga ribba vi har lagt. Men vem vet kanske blir vi fler också. Man brukar ju säga, Ju fler desto roligare =)

2011-08-02 @ 09:27:18
Postat av: Sebb

Menar mer hud =)

2011-08-02 @ 09:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0