ensamstående och studerande.

Varje minut är dyrbar. Behöver egentligen si så där tre-fyra timmar extra per dygn för att hinna med allt som behövs göras, men nu är det inte så! Utan jag får prioritera. Tenta på fredag och det betyder att det blir snabbmat och inte mycket städning i lägenheten. FOlk klagar på att jag inte städar, men jag känner att plugget går före.
Som just nu, sover minsta grabben, äldsta sitter och knåpar på sitt rum, och jag läser om laktosintolerans. Dödstrött och hungrig, men vad måste man inte göra?

MEN! på fredag efter tentan blir det lunch med bästaste Sebbo, och sedan på kvällen blir det kanske fest, och eventuellt någon utgång. Får se vad som sker. Vill helst inte ut sent eftersom jag saknar min sömn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0