Sexlust!

Med korten på bordet, måste jag nu erkänna en sak.
Det är så här att jag satt in en hornomspiral förra sommaren, och sedan dess har jag inte varit mig själv, på såååå många vis.

"Hormonspiral

Biverkningar

Mycket vanliga (1 av 10 kvinnor): Förändrade mensblödningar.
Vanliga biverkningar (1-10 per 100 kvinnor): Bröstspänningar, huvudvärk, illamående, akne, humörsvängningar, viktökning, minskad sexlust och utebliven mens."

Detta stämmer precis in på mig, bortsett från MINSKAD sexlust. Inget mer om detta. Hormonerna har verkligen sprutat ur mig den senaste tiden, och det har varit mer dåligt än bra! Och inte får jag tag på barnmorskan heller! Crap!

 

Idag tog jag ett beslut, som jag inte vet om det är bra eller dåligt, egentligen, bortsett från att jag måste sätta mig själv i första hand. Jag är trött på att må dåligt, trött på folk, trött på skolan, min lägenhet etc etc.

Om jag sätter mig själv först, säger "sådan här är jag, så här vill jag ha det" - gillar inte folk det, då har de ingenting med mig att göra!

 

 

Det jag vill säga med detta sjukt obekväma inlägget; Jag ber om ursäkt för den jag är, och detta kommer nu att avslutas.


Kommentarer
Postat av: Emä

DU är ingenting att be om ursäkt för. Har du sagt/gjort saker du ångrat så är det en sak. Det gör dig inte till en dålig person, du är bara en person som gör misstag ibland. Som ALLA andra.

2011-12-23 @ 00:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0