sjukt impad.

Jag är sjukt impad att så pass många läser min blogg, även fast jag inte skrivit på en vecka, tack. Det är en ära.
men vet ni vad? jag är vansinnigt less på denna blogg, idétorka big time!

Vad har hänt under denna vecka? Jo, det har varit jul, mellandagsrea (som jag har tagit avstånd från, mkt folk, lite energi) och nu, nyår.

Vi ringer ut det skitdåliga året jag har haft, och ringer in det absolut bästa året någonsin.
Nu ligger mina barn å sover i sängen, och jag inser att jag har inte träffat dem sen i fjol.

Årets sista dag avslutade med ett gräl, som jag fortfarande är lite småpjutt över och sedan en kyss av en mörk skönhet, som är si så där 35 år gammal å grym på att kyssas! ja, livet kan vara rätt gött ibland när man har funnit kärleken.

Imorgon, idag, ska jag försöka bege mig hem igen. Sjukt stressad över skolan, jätte kul med rapport över jul, bra tänkt där! Sedan på onsdag åker jag till Stockholm till min bästaste Emelie och gör det bästa man kan göra ever, för min del, och som är sjukt behövligt; INGENTING!

Året som har gått har, som jag har nämnt tidigare, varit ordentligt förstoppat, men det har haft sina ljusglimter och därför vill jag nu, som jag annars brukar undvika, nämna de som lyft mig, stöttat mig och varit där... Enjoy
Hanna, Emelie, Sebastian, Tobbe, Andreas, Camilla (syster), Kim, Mamma, Pappa.
och givetvis; M och G mina ögonstenar!

Visst är det fler, men dessa har hjälpt när det varit skit för mig, och inte krävt ett jota i gengäld! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0