Dag 02 – Min första kärlek

Jag vet inte hur långt bak i tiden man ska gå, men om vi ska hårddra det lite så var nog min första kärlek min klasskompis i förskolan/ettan. Han hetter, eller heter väl fortfarande Fredrik.
men många år efter ( hade många killar på de riktigt yngra dagarna, var lite lösaktig som 9 åring ;P)
men min första riktiga kärlek var (trodde jag då) Ville. men det visade sig att min riktiga kärlek var en kille som heter Tommy, och det är det jag säger när någon frågor.
Borde väl säga Kim, men eftersom Tommy var den första med att krossa mitt hjärta i tusen bitar så intar han första platsen =)

Annars, om man ska tala från ett modershjärta så var min första kärlek Milo, just för han föddes först. Älskar mina söner precis lika mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0