fredag på olearys

Planen var som jag hade nämnt tidigare att gå ut och dansa med Erica, och då hade jag även bjudit med hanna. Men planerna blev inte så!
Utan det blev något helt annat!
Vi dorg på förfest hos emma från min klass som bor på frösön och där var flera från min klass plus några andra. Trots den höga volymen på musiken och onyktra människor hade jag riktigt roligt. fick lära mig Dansen. =)h
jag och bästaste Hanna :D

Fina Emma         fina  sofia =)

Vi tog oss till olearys och där dansade vi verkligen hela kvällen! några få avbrott för att ladda upp med vatten men annars dans i stora lass!
På alla dansgolv, och även uppe på platån. synd jag inte har några bilder ifrån det! men vi fick med oss lite folk som dansade Dansen med oss. sjukt rolig kväll!

Detta måste vi göra om tjejer!! laddar inför tentafesten

Emma och Jerra på sunken.


På nattbussen hem var det en kvinna som startade allsång! "en busschafför" och "fader aberham" bland annat. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0