god morgon

vv                                   jjhy  he nrvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv  nr nfdmfmfncjjcn j  jc  gggggggggggggggbnb,.................. n247gedinjjnjnj2gabriel Vb b HB                                                                                                                     c     mnnnnnnn              dddsdddsddro13                          22     e22    21

En hälsning från Gabriel.
Strax innan nio kom kim med dem innaför dörren, gissa om man är trött?
Jag mår sjukt illa, är detta straffaet för att jag valde att vara nykter på krogen igår?
hur som helst hade jag sjukt roligt. hade aldrig hade så roligt om inte mina klasskamrater var med =) så tack så mkt för det:) gillar dansen ;)

Gabriel har en sån pipa! skriker så fort milo gör minsta lilla grej, och då kan de sitta på var sin sida av rummet... lilla arg-biggan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0