google-translate

Att vissa människor kan reta mig något så fruktansvärt?! och vissa personer kan man inte bli av med heller (missförstå rätt!)
Att det ska vara så svårt att förstå att dessa personer behöver dig mer än någonsin, och du vänder dem ryggen? jag blir så arg att jag blir ledsen och vill börja gråta. Vill bara ge dem en kram och säga att allt är okej! Fast egentligen så tror jag inte att dessa förstår det hela allvaret i det hela, och det är kanske därför att denna person beter sig om den gör just för att den tror att det inte gör någon skada, men jag ska berätta att det gör det!!!

Så, nu har jag skrivit om något tråkigt. något roligt då? fick sluta förelänsingen tidigare så jag kunde sätta mig här och... plugga? synd bara för läraren är rätt snygg å kolla på. hihi.
Berättade jag att jag fick mitt nya makeup? testade några nya färger idag.
Kl 19.00 ska ja ha mina första rådgivning! Jag är inte alls nervös faktiskt, ser bara fram emot det. kan vara för att det är en vän till mig som ska komma=)

en annan tråkighet.. jag kommer inte in på skolans hemsida, tänkte översätta min artikel på google translate =) Jag vet, det är fusk men har man bara några timmar på sig att fatta en 10 sidors lång artikel så då är det okej att fuska, inget jag kommer lida av sen iaf...

nej nu fick jag en tråkig känsla i kroppen... gaaah...

adjökens....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0