mer tid åt barnen! (borde stå på plakat i 1:a maj-tåget)

En sekund hade jag internet, får se hur länge det varar denna gång. Aja, spelar ingen roll. Ska ha en kund som kommer om en kvart så jag sitter och väntar på henne. spännande! :)

Annars har det inte hänt mkt, hade en jätte mysig eftermiddag med mina barn. kände att jag ville hämta dem tidigare eftersom jag skulle skicka iväg dem till morfar sen. Vill kunna umgås med trollen!

insåg igår att barnen är mer på dagis än vad jag träffar dem. -it sucks! Så nu ska jag ändra mina planer... igen! Ska gå på lektioner, sedan ska jag pugga direkt efteråt. Helst själv så att jag får mt gjort och sedan hämta barnen tidigare. inte sega som jag oftast gör.
För hinner jag inte göra det jag bestämt att göra då får jag läsa på kvällen när de har somnat, eller den veckan kim har barnen.. usch. jobbigt att barnen ska åka igen på måndag ;( men på lördagen ska jag och mamma till sundsvall! Woooohoo!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0