nu börjas det!!!

Nu börjar den långa tentaveckan. läsa från kl åtta på morgonen till 10 på kvällen. enda avbrott jag vet nu är att jag ska på utveckligsamtal och sjukgymnast imorgon, eventuellt några hudvårdsklasser/makeupar.

nu äter jag frukost och barnen kollar på bolibompa. kommer sakna mig ihjäl efter dem! får inte tillbaka dem för ens söndag!! Men nu har jag som sagt sjukt mkt att göra, plus mkt roande i helgen. jag ska ut både fredag och lördag och dansa! :D

barnens farmor och faster kommer så jag ska inte ha dåligt samvete. de får också kul. ska kanske på badet. hoppas det för M har längtat så!

nu är det några veckor kvar tills jag ska till sundsvall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0