piss och skit och bajs och blä! (jag får säga så, jag har småbarn)

När andra rapporten var inlämnad hittade jag en ny uppgift som ska vara klar på fredag, ingen rast och ingen ro, och ingen ro är just det jag inte har i min kropp. vi ska läsa två artiklar på engelska (och ni som inte läsa på högskola ska veta att det är inte mysiga fina artiklar som i en dagstidning, utan detta är på rena grekiskan) och varje artikeln är ca 10 sidor lång. detta ska jag läsa, kunna och redovisa i klassen... mardröm!

Denna kurs är jätte intressant, synd bara att läraren förstör det med massa skit! förlåt, nu är jag negativ men jag måste bara få klaga!!
Jag börjar snart gråta. När ska jag ha tid att läsa inför tentan, som är om lite drygt två veckor? nej vi ha TRE labar till och två rapporter och ännu ett seminarium att göra. deadline för sista rapporten är dagen innan tentan.. jag är så lycklig!
egentligen har jag inte tid med fest, barnkalas och träffa hanna. har inte gjort mig förtjänt av varken det eller göra makeup men jag ... ååhh jag vet inte... har jag tagit på mig för mkt? skolan kommer alltid före mary kay, men mary kay är ju såååå kul... crap!

mina barn kommer först, först. men först kommer skolan. okej ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0