Relase party!

Igår kom mamma och nils plus en lite överraskning (Sixten min kärlek) och de skulle käka middag här och sedan vara barnvakt till min snuttar. Fast då fick vi oväntat besök av morfar som kom med lite alla hjärtans presenter:D
Kom iväg senare än som var planerat, till och med Hanna var där före mig ;P
ålte till storsjö teatern och minglade lite innan förbandet började spela. Vi drack gott och hade det trevigt. sedan när Legalize lola skulle spela så ställde vi oss längst fram, jag, hanna och hennes lilla syster. men det varade inte länge. tre killar trängde sig framför och började vifta med både huvud och armar, så jag fick backa undan och slutade med att jag var längst bak. :(

Hade iaf Anki som höll mig sällskap. kvällen slutade tidigt. åkte hem strax före tolv.


Klockren bild!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0