skola, artikelbajs, makeup och daaaans:D

Jag tänkte bara snabbt gå genom mitt schema idag, för er som är intresserad, ni andra kan scrolla ner.Först och främst har vi en lab idag, minns inte riktigt vilken men tror det var maxiamal syreupptagningsförmåga på cykel, sedan där har vi ett break på tre timmar där vi ska tvinga oss genom dessa "engelska" artiklar och kunna presentera dem inför klasss (hjälp!) Sedan har vi artikelseminariet, och sedan slutar vi och då är det helg!

Då ska ja iväg och möta en kund för min Andra makeuprådgivning, min första var igår och gick ganska bra. Måste bli bättre :-)
Sedan måste jag hem och köpa vitaminer (stod framför spegeln idag och insåg att jag får inte nästa sovmorgon för ens den 19 feb) så att jag kan hålla mig pigg. är uppe tidigrt idag och ikväll/natt ska jag vara ute och dansa. på lördag blir det relativt sent, är ju melodifestivalen!!!! <---- Emma lycklig!

Så ser mitt schema ut idag iaf, fullt upp som resten av min vecka. men jag tycker onm mitt liv nu, så jag ska fortsätta tills jag stupar och då får jag väl göra om mina pririteringar :D

ha en bra gött folk! och trevlig helg om vi inte hinner ses!
nu; hårdbröd och te (mkt kolhydrater mums)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0