mina fina vänner


Idag blir det spelkväll med lite trevlig folk =) Innan ska jag baka och städa så de ser hur min lägenhet INTE brukar se ut ;P hehe.

sitter och funderar på lite olika saker. mest vänskap faktiskt. Vad är en riktig vän? en som hör av sig coh frågar om de vill ses? ringer/smsar och frågar hur man mår? eller en vän som hör av sig när den själv mår dåligt? oj, lite ledande fråga. men jag kan själv säga att jag inte är en toppen vän, men jag gör mitt bästa. har några få personer varmt om hjärtat, tyvärr är de sprida över hela sverige. (göteborg, sthlm, dorotea och edsbyn).

har iaf planerat att åka ner till hanna så fort som möjligt men inget passar ju. har skola jämt och när jag inte har skola så har jag barnen. Vill inte ta med dem första gången eftersom jag vet inte hur de skulle palla att vara på ett tåg i några timmar. eventuellt om jag har någon med mig.

Till sommaren har jag iag önskemål om att vara ledig sista veckorna innan skolan och tänkt att åka ner till göteborg och träffa John.

Emelie vet jag inte hur jag ska få tid med. men måste ordna det på något vis!!!
dorotea är nog värst. drygt att åka buss så länge. har ju ingen bil längre... men det ska också ordnas! Vill ta vara på mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att det minsta man kan begära är att dom hör av sig. iallafall ibland, man ska inte vara den som ger och ger för det tar för mycket av krafter som kan läggas på annat än personer som inte förtjänar det...

2011-01-15 @ 11:25:01
Postat av: Erika

Du kan komma till Funäsdalen om du vill också. Om du anser mig som en vän? Är dålig på att höra av mig, men där är vi nog båda skyldiga. En stuga ledig för dig och barnen finns i alla fall när du vill. Buss i 3 timmar har jag åkt med båda mina barn. =)Kram

2011-01-15 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0