tidernas tråkigaste dag: för er :-)

Idag blir det en riktigt tråkig dag för er bloggläsare. Jag har vigt denna dag åt studierna. Det enda avbrott jag kommer att göra är att laga middag (om jag orkar) och sen gå hem till Kim och bli klippt. Har inte råd att gå till en frisör, så jag tar risken hos honom istället.

Mer roligt att berätta idag? nja. La mig vid sju tiden igår och sov som en klubbad säl tills klockan ringde 6.15 och sen vaknade mina hjärtan. Skickade iväg dem på dagis och här sitter jag nu.

På fredag blir det mys iaf, ska äta taco med en nyfunnen vän och sedan kolla på lets dance, vet ej om hon vill det men det går alltid att övertala. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0