trött emma.

Haft en riktig seg dag idag! bara skola med ett litet avbrott när jag mötte andreas på en stan och fikade lite ( tack igen ).
På eftermiddagen har jag haft den tyngsta föreläsningen i världen! ska nu sätta mig ner och gå genom anteckningar och bläddra i boken, som dessutom är på engelska och se om jag fattar något av det han sa. Tror ärligt jag förstår mer ur boken än föreläsningen. tror jag är trögare än vanligt idag.
tung kväll, blir nog inte att jag går till kim ikväll.

och sen är jag såå trött. varför är jag inte pigg efter 11 timmars sömn?


och förresten, det skiter sig med allt som har med träning att göra. Universium vill inte att jag ska träna, allt är emot mig. gaaah. ska iaf åka skridskor imorgon och se om jag överlever. vi får se sedan om jag bloggar mera.

Kommentarer
Postat av: Kaspareline

Interesting. No more comment :)

2011-07-28 @ 07:41:40
URL: http://kaspareline.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0