typiskt bra dag.

Måste göra lite omväxling i bloggen genom att säga att idag mår jag bra! Av flera olika orsaker. bland annat pga mina vänner. min absolut bästa vän kommer på måndag och min andra absolut bästa vän kommer ha kalas här i stan nästa helg och det är så något jag kallar typiskt bra! <3

Sedan har jag bestämt mig för vart jag vill jobba efter skolan är slut. och det känns toppen.
ska bara komma underfun vad jag ska jobba med nu i vår och i sommar. blir nog vården mest troligen.
idag har jag varit duktig känner jag. läst lite om laben som vi gjorde i tisdags och nu har jag tagit mig an mer kunskap än vad jag hade innan.

planen var att jag skulle klippa mig idag, men får om personen hör av sig. Det är alltid en överraskning. sen ska jag iväg och handla mat och hämta ut ett ytligare paket med kläder. sedan hem och laga mat till min a kottar och sedan plugga igen efter det somnat. blir en bra dag idag.

är också glad för jag bestämde mig för att åka till mamma i helgen. orka inte vara hemma när jag är så hängig (dock inte nu :) )

fick precis meddelande från min frisör att hon är sjuk så jag åker nog och handlar direkt och pluggar lite hemma. får se hur jag gör... humm...

ja.. bra dag kort och gott!
mer kommentarer skulle göra det ännu bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0