vad har hänt?!

vad har hänt med min blogg? 5 kommentarer på två dagar?
kanske dags att jag börjar skriva om något viktigt då =) haha... eller neeeee. inte riktigt min stil!
Nu står jag här i hoodtröja och långkalsonger. min dresscode :P nej, inga bilder ;)
Har varit ute och skottat och förbränt lite kalorier!

Jag vill dansa... ja just ja, skulle anmält mig på en danskurs. men måste har lite mer info. suger att det är obligatoriskt. kan inte gå varje vecka dessvärre. ska kolla med min far om han vill vara en fast barnvakt varannan tisdag eller vilken dag det nu är. Har tyvärr ingen danspartner men jag ska gör det ändå! dags att jag börjar leva mitt liv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0