Cigarettrök och svett.

Ja, så avslutades min kväll idag på jobbet. Lite strul mot slutet men tur man har stadiga ben att man kan cykla som en tok! träning på jobbet är ju rätt soft!

Annars såär lite lika trist som vanligt. Känner mig som mina brukar på jobbet "jo, tack det är väl som vanligt".

Jag ska berätta en sak för er, nu i denna stund, söndagsnatt-surr som jag lätt kommer ångra imorgon. Jag är nykter också, bör nämnas.
Iaf, jag tänkte faktiskt prata om något tråkigt, trist och helt värdelös. Så för er som vill bara läsa om roliga saker, hoppas över resten av detta inlägg.
.
.
.
Jag tänkte prata om sjukdomar. Det finns olika slags sjukdomar. Förkylning, magsjuka och andra lätthanterande sjukdomar. sen har vi cancer, leukemi och aids. Och sedan finns det de som är livslånga. diabetiker, MS, reumatism, men sedan finns det en annan dold sjukdom. En sjukdom som vi aldrig pratar om. Något som ingen törs prata om, vi skippar det. Och detta lider jag av.


så... nu bör jag nog lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Towe

Jag kan inte komma på vilken det är..men jag är ju inte duktig inom detta heller. :(

2011-07-18 @ 10:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0