Date med förmåner

Vem betalar daten? Han, hon eller var för sig? Är detta väsentligt? Skulle jag på en riktig kass date så hade jag lätt erbjudit att betala min egen del. Är det en bra date kan han betala för då kan jag locka med en ny date där jag betalar. Det som kallas framförhållning =)


Jag förstår inte allt det här snacket om att vara eller inte vara en player. Jag kan ha varit en player i mina yngre dagar, när jag var osäker på mig själv och vad jag ville. Nu är jag ärlig med grabbarna från första början(även fast jag kan ljuga lite oskyldig) just bara för att jag har ingen som helst anledning att såra någon. Klart jag kommer såra killar, om de bestämmer sig att falla för mig och jag inte är intresserad. Men ska jag alltid tänka på det? Om jag träffar en kille på en date och han är intressant å vi träffas, han blir kär å inte jag? Vad är du måste nobelt att göra? att fortsätta träffas eller säga "Jag har dessvärre inte samma känslor för dig" och sedan inte ses mer?

Det är sommar nu och jag är singel, finns det något bättre tillfälle att ragga? Jag är i singlarnas stad och har det gött! När jag kommer hem kommer mitt trisstess liv slå mig som ett käftsmäll och jag kommer vara däckad i en dag. Sedan rullar det på igen. Tills september! Då drar jag till den andra stora staden; Sthlm =) gött mos!




Idag har jag solat, japp ni läste rätt. Jag har legat still på en filt i solen och ändå överlevt. Tur det inte varade allt för länge. Men nu vill jag göra något spännande, men har ingen att vara med... damn =)


Kommer jag ens bli brun denna sommar?!




givande samtal min son. "dådisch tå tinne" Översättning; Godis på pinne. Ville ringa mamma å tjata på henne så han kunde få godis, tur att hans mamma å pappa är överrens på den fronten.




och visst är jag också ytlig, varför skulle jag annars gå på en date med en miljöhatande utseendefixerade göteborgare, OM han inte var sjukt snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0