God morgon.

God morgon gott folk!
Idag känner jag mig uselt på fler än ett sätt! Dels som människa och sedan fysiskt. Jag har lite förklyningskännngar som jag hoppas går över innan jobbet slutar för då ska jag ut och springa halv milen var det tänkt. Denna gång tänkte jag klara tiden 35 minuter. Borde inte vara några problem, bara sixten orkar hänga på.

Det andra sättet jag känner mig urusel på är att jag är en dålig vän just nu. Men jag är väl medveten om detta och står mitt kasst, men denna gång ska jag fokusera på något annat, mig.


och gissa vad? Solen skiner ute, såklart, Emma wiberg ska ju jobba! (tycker synd om alla som har ledigt from fredag, för de kommer ha regn i tio dagar, så i förhand säger jag detta; Jag ber om ursäkt.)

Kommentarer
Postat av: andreas

Men vi gillar dig iaf.

2011-07-22 @ 14:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0