kort summering.

Idag när jag duschade kunde jag inte tänka på en annan låt en den med timbuktu. Vet inte vad den heter men den går i stil med "man kan inte ha en bit av kakan och äta den med". Förstår inte vars denna låt kom ifrån?

Jag måste klargöra en gång för alla att jag kommer alltid göra det jag vill, när jag vill, hur mycket jag vill och med vem jag vill. Om folk inte kan acceptera det så sure, i dont care. I realy dont!

Mitt liv är här och nu, och som en person sa igår. "singellivet är till för att leva loppan, för sen är man i ett förhållande" Jag själv skulle säga FAST i ett förhållande, men det är jag det.

Hade en grymt kul kväll igår, måste jag ju erkänna. Jag var på en fotbollskrog med massa holiganer! men jag tyckte det var kul, jag var dock inte förvånad för sådant brukar faktiskt vara kul.

dessvärre mötte jag några rötägg som gillar att slåss, men Hey! De finns ta mig tusan överallt, så varför inte i Göteborg? =)

Idag skag jag träffa S, och vet inte vad vi ska hitta på. något skoj iaf, middag förhoppningsvis och kanske en bra film? who knows. Kanske spårar ut som igår.

Känns lite trist att åka hem på söndag bara. Saknar mina troll otroligt mkt, men inte min trista vardag. Men snart börjar skolan igen och då blir det sköj!

peace out your mother fucker (i hope  ;) )







ja just. Ifk göteborg vann igår med 3-1, men vem bryr sig?

Kommentarer
Postat av: visst

Jättebra inställning och resonemang, då slipper man ju oxå visa hänsyn och ta ansvar...

2011-07-26 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0