Krångede.


Idag gjorde vi ett äventyr till Krångede. Blev inte så mkt kort på själva kraftverket eftersom jag hade två vilda ungar att se efter. Men Milo fick iaf köra tramptraktor och båda barnen fick fika och leka i lekparken. Gabriel ville rida men de började bli så trött mot slutet så vi hoppade över det.

Idag har jag sovit tre gånger, men ändå är jag så trött. Sovit för mkt kanske ni tror, men jag tror mer på att jag har försökt tagit igen efter alla dessa dagar utan sömn. Har svårt att sova helt plöstligt, eller inte att somna egentligen men att komma till ro att lägga sig. lång jobbig historia.

Sjukt nöjd idag iaf. vågen visade 60 kg, länge sedan det var så bra! typ efter jag hade fött Gabriel, men sedan blev det massa fika med alla dessa mammor. Haha.

Bestälde min pulskocka och min gps idag. Lääängtar tills den kommer. DÅ ska vi springa andreas!!

Ska både göra tjejmilen och st. olovsloppet nästa år, och milkoloppet om det finns kvar :)

Kommentarer
Postat av: henrik

Rösta på Bästa bild på min blogg och bli länkad som tack. En länk som kan dra mer trafik till din blogg. Det finns nio vackra bidrag att välja bland. Det tar bara några sekunder att rösta. Bara skriv en siffra i kommentarsfältet.



Sista dagen att rösta idag.



Tack!

2011-07-12 @ 21:56:30
URL: http://henriksfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0