Pass 11-07-11

Har hela dagen sagt att jag skulle träna men först fick jag en oväntad sovmorgon (tack mamma) och sedan har jag varit ute och busat med barn, handlat och bara myst lite mer. Sedan efter jag fick ned barnen i säng (läs korsande i soffan) efter många om och men så bestämde jag mig för att springa.

Jag blev sjukt nöjd med mitt reslutat! Ställde klockan på 30 minuter och tänkte satsa på att springa med högre intensitet idag och tog en lång sträcka här i Fyrås (antar redan att folk har förstått att jag var här). När det hade gått 25 minuter var jag redan hemma! Trodde aldrig att jag skulle springa så fort, så jag är sjukt nöjd!!!
Ja, som ni vet har jag ingen GPS så jag kan dessvärre inte säga sträckan, men gissar på 3000-3500 meter iaf.

Reslutat:
25 minuter löpning
188 slag/min
3-3,5 km
Nästan smärtfri (smärtan kom sakta så fort jag sprang från grusväg till asfalt)















Förtjänar jag chips nu? ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför använder du inte google maps eller t.ex. funbeat för att mäta dina sträckor?

2011-07-12 @ 08:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0