Semester!

Jag tror att jag har blivit synsk! Två dagar i rad har jag haft rätt. Igår tänkte jag "när jag kommer på jobbet så kommer jag inte ha något jobb" när jag kom på jobbet hade jag inget schema. och idag tänkte jag "idag är det sisa dagen innan semestern (läs; ledighet utan betalning :)) och idag var det kaos på jobbet! Men nu har jag semster och det känns rätt gött!

semestern började med grillning med Kim och barnen och jag fick träffa Fnurga som jag inte ha träffat på flera år! Han bor i Umeå, så blir det en tur dit så måste vi ta en fika, fnurgz.. =)

Ikväll blir det poker med grabbarna och förhoppningsvis vinner jag några tusen..... =)


Imorgon bär det av till världens, eller iaf sveriges skönaste stad; Göteborg! <3<3<3


soo long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0