Worse day ever!

Har haft den sjukligaste dåligaste dagen man kan tänka sig! Den har varit så kass att jag inte ens vill skriva om det! Blir bara så arg! men denna dag var så pass tuff att jag bröt ihop i tvättstugan och ringde mamma, patetiskt va?


Om jag ska kortfatta det hela; griniga, bråkiga barn, krossat porslin, brännmärken och en paj tvättmaskin!  För att lugna mina nerver tar jag hund och barn och tar en långpromenad och tror att allt det onda var över, nej då fortsätter det... Milo gör den värsta vurpan rakt i diket med stora stenar. Ungen skriker hysteriskt och grät i 30 minuter.....






































.. fördelen med denna dag är att både barn och hund var utmattade....



och sedan är jag sexuellt frustrerad... men det kan vi ta en annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0