Dubbelliv.

Ibland känns det som om jag lever ett dubbelliv, eller varför inte ett trippeliv? Jag säger olika saker de flera personer. Anledningen till detta måste nog vara för att jag vill göra alla nöjda och glada, men hur kommer det sluta? Det kan vilken barnrumpa som helst förstå, men jag kommer fortsätta eftersom folk i min närhet har gjort så att jag inte har något val.



Jag har insett många saker den senaste tiden, och en sak har gjort mig så stark. Att jag äntligen kan se klart på saker och ting, jag mår bättre nu än vad jag gjorde för typ en månad sedan. Greeat som min vän Tiger skulle ha sagt ;P

Har varit och tränat nu, sprunigt en kort rund och sedan kört styrka, mest ben och mage. Klart att regnet kom när jag sprang, men det blev bara ännu en utmaning =) Gött!

Kl två ska jag på delegeringsutbildning och sedan ska jag in till stan för att köpa födelsedagspresent till bästaste Sam som fyller fyra år imorgon! Hanna, hur kan de blir så stora!? föddes inte de typ igår?! Gaah!

Blä, vad jag hatar att duscha. Jobbigt att klä av sig, jobbigt att duscha, jobbigt att torka sig, jobbigt att klä på sig, bara sminkningen som är rolig, för det mesta...
men det måste göra, luktar apa!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0