Jag varnar känsliga läsare!

Efter allt svullande på både max och Mcdonalds så kände jag att jag behövde verkligen köra slut på mig idag så jag  körde på högre intensitet, och jag klarade det! Inte halv milen dock, men på söndag ska jag mäta sträckan och se hur långt det blev! Sjukt förbannat svettig efter jag hade sprungit och gjort min styrka. Idag gjorde jag mage, rumpa och lår - fram och baksida. Gjorde kissade krabban! helt vansinnigt jobbigt kan jag lova!



Kände att en fullstor bild vore klyftigt,så ni verkligen ser hur äckliga jag är :P haha... Ni läsare måste ju sig mig i mitt värsta (och vanligaste) tillstånd ;P

Imorgon blir det paus i träningen, iaf den vanliga träningen, för jag ska bli svettig genom att dansa som ett as ! med Andre med ett as:P ska även träffa fina Anna som bor i sundsvall. Ska bli fett nice och dansa på en ny krog!

Besök hennes blogg förresten! http://annas.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det lät fint har svullat fika hela veckan nu tror jag är upp i 14 olika fika tillfällen och jag har bara vart nere 4 dagar :) Så det känns som jag ska ut och träna lite själv här nere i nyköping :)

2011-06-23 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0