Klockan var 00.15 på natten....

Jag, Tobbe och Andreas gick i godan ro på gågatan när vi såg en kille som mest troligen hade för mkt promille (vad annars) i kroppen och vi trodde han var påväg hem. Han försökte öppna dörren till klockmaster och dredvid stod en annan dörr som vi trodde han bodde i. Men vi kollade en stund och sedan helt plötsligt fick han upp dörren! Vi kunde ju inte vara lämna honom där, om han nu var en inbrottstjuv (med nycklar)



Det roliga var att när han kom in genom dörren började han dirket fippla med larmet, men eftersom han var sjukt full så fick han inte till det på en gång så larmet gick ju givetvis, men han fick tyst på det och sedan gick han längre in i lokalen, tände alla ljusen ( och vi tippade på att han skulle sova på kontoret eller liknande) Vi stanna för vi ville se om han bar ut en buntklockor! Men sedan kom han ut igen med flaggan och satt upp den. Då vek jag mig nästan dubbel! stackars lilla killen trodde att det var öppningsdags!
securitas kom och pratade med honom och berättade att klockan faktiskt var 00.15 på natten och han skulle lnog gå hem och sova innan han skulle jobba.
Jobbigt....! lite sugen var vi på att gå in och köpa klockor, svart, för en sjukt bra pris, men vi måste ju vara snäll mot grabben!
Kanske ska förbi idag och kika vem som är den där hjälten! haha!


Ja, det var min kväll, förutom att jag söpade killar i bowling, på rätt sätt! alla kläder var på, trots att jag var sjukt sugen på att klä av mig.... Apa vad varmt det var!

Träningen igår gick iaf så där; sprang på längre tid, men det stod -1,9 på vågen så mitt delmål var fullfört iaf! pumpade bröst, mage och lår och nu sitte rjag och har träningsvärk i trapezius? sjukt....

Idag hade vi tänkt att åka å bada i lillsjön, och jag är sugen på att kolla på cheerleadning kl halv tre i badhusparken för de ska ha en svensexa där, kan vara skoj att se.

JA, hoppas ni andra nötter har haft en trevlig kväll, det hade jag. Tack återigen grabbar! Vars fan är brudarna?!

Over and out
Adios.
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0