kompisknull för sakens skull.

governor Andy. haha :)



En kväll som denna önskar jag att jag hade en nära tjejkompis. vi kunda kurat ihop oss i soffan och kollat på en bra tjejfilm i pyjamas, eller kanske suttit ute på balkongen och druckit te och snackat skit som vi tjejer är bäst på. Eller ha med en tjej på krogen och få dansa av mig som en tok...
Jag är glad för mina manliga vänner också, men ni är inte lika bra som vi tjejer är. En tjejpolare hade ju inte varit helt fel, och sedan kan man ju inte prata om killar med en kille.

hur som helst, urtrist att inte ha en tjejpolare. Så undrar folk varför jag vill flytta till Edsbyn? Mitt hjärta bor där! synd bara att hon är kär i högre makter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0