ojoj.

Jag drömde väldigt speciellt i natt. Vad kan jag dessvärre inte gå in eftersom jag vill skona er!

Ställde kl på fem men var så sjukligt trött att jag ställde om den till kvar över istället, under den kvarten hann jag drömma något skumt om en vän. Egentligen helt normalt, men ändå inte, precis så som drömmar ska vara. Minns iaf lillametalic osthyvel, fullt normalt, köpt på dollar Store, givetvis.

Anledningen jag har ställt kl så tidigt är för att jag ska på jobbet idag och hinna gå å lämna barnen på dagis. Har nu ätit frukost, och ska bara sminka mig och borsta tänderna. Sedan börjar "projekt väcka barn".....

Hoppas ni får en bra dag allesammans!
Jag hoppas på finväder så jag kan grilla med någon vän, någon som vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0