Strömsundstripp och bowling partners?

Efter träning och dusch drog jag med barnen och åkte till Strömsund för att träffa Odd och Natta. Började med (givetvis) shoppa lite på dollar store, och sedan käkade vi lite på frasses och sedan gick vi till hembygdsgården och lekte, men det var inte så härligt väder så det blev fort kallt.
Sedan fick milo köra lite bil och efter det drog vi hem till Natta. Jätte kul att träffa henne igen. Natta är en gammal gymnasiepolare som jag har haft mkt roligt med! Haha! sen berättar jag inget mer, inte nu ;) hehe.



Nu lagar mamma och Maud mat i köket och killar softar i vardagsrummet, otippat? nja, inte ett dugg. Ska grilla och ikväll blir det så ska det låta i vanlig ordning, tantvarning på mig? ooooh ja. men nästa fredag ska jag festa igen med andreas. tänkte bowla och dra ihop ett gäng, vem vill följa med?

Kommentarer
Postat av: Natta

Det var tider det:P Saknar dom tiderna:P

2011-06-04 @ 00:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0