träning, bad och bowling!

Otroligt nog så är jag uppe, har ätit frukost och klätt på mig. Bussen går halv nio(klart kunde jag ha ycklat men nej, inte än) till step in och då är det träning! Lääängtar! Hoppas på skit bra reslutat idag! håll tummarna för mig!




Drömde om mina klasskompisar i natt. Känns aptrist att vi inte ses för ens i augusti. Sjukt att man längtar efter skolan. Gillar att jobba men skolan är så mkt roligare, det är ju det jag vill göra i framtiden =)

vi har lyckas fått ihop 8 personer till ikväll, vore grymt roligt om fler ville hänga på. Så har du inget att göra, så kom till bowlinghallen strax innan åtta och bowla med mig! kungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0