Träningspass nr. 1

Dagens träning bestod av kondition, styrka och rörlighet. Började att springa 4km på 25,5 minuter, vilket är ett rekord för mig. Nu ni som är elittränad ska veta att det är sjukt bra för att vara Emma. Bara för några månader sedan kunde jag inte ens springa 1 km utan att mitt knä bråkade med mig! Sjukt nöjd att träningen ger resultat!


Efter konditonsdelen pumpade jag lite på min "klämvänlighet" ( aka rumpan), lår, mage och lite armar. Armarna, och lite rygg körde jag i maskiner, och även en övning för hamstringsmusklerna, även fast det kändes mest i quardiceps (kan bero på mina knän, vad vet jag)
Sedan gjorde jag 150 situps, plankan, benböj och utfallssteg som jag alltid gör för mina knän.

Efter passet vägde jag mig och nu är det bara 0.3 kg kvar tills jag har klarat delmål ett! :D Wooho! Två dagar innan det ska vara klart! Fokus!

Gjorde nästan klart min träningsplanering igår så det blir spännade att se om detn ger något resultat, annars får jag göra om det. Man lär ju sig av sina misstag. Måste ju träna på mig själv först innan jag börjar ha klienter. Har testat lite på Andreas men inte så mkt ännu =)

Nästa träningspass blir på fredag och jag tror jag ska ta på gymet då med. Bre utrustning och då kan jag även se tid och distans mer exakt. Annars blir det att springa i elljusspåret. Beror på vädret. =)
Min återhämtning blev en rutten banan och min "kompletta" måltid blev grönsakstavar, nötter och juice. Inte alls bra, borde ha mer protein och kanske lite mer kolhydrater, men jag hade inget hemma! men grönsaker är ju kolhydrater så får äta som tusan då :P

Ja, nog om mig..

adios suckers! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0